Dagens Zlatan!

Zlatan möter idag sitt gamla lag Juventus hemma på San Siro. Han har själv gått ut och sagt att den föredetta lagkompisen Giorgio Chiellini är den tuffaste backen att möta i Serie A. Jag tror på en underhållande match lagen emellan och att Juve har bra skrällchans här. 4.00 gånger pengarna hos Unibet är alldeles för högt. Värt att syna en slant då Juve besitter hög kapacitet.

Flera stora matcher idag. Eller vad sägs om Manchester United hemma mot Tottenham? Jag tror på ännu större skrällchans här, då Tottenham är riktigt bra i år. Champions League i veckan kommer att störa, men med Gareth Bale i laget har de poängchans mot vilka de än ställer upp mot. Lennon och Bale på kanterna är vindsnabba och kommer att kontra bort United. Längst fram har vi gänglige Crouch och snäppet bakom kommer formstarke Van der Vaart att spela. Jag tror att matchen slutar 1-2 och tycker egentligen inte att det är någon större skräll då United har spelat överraskande dåligt under säsongsinledningen.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 01:47:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0