Poker

Har svårt att sova om nätterna nu igen. Ikväll är det inte så konstigt då jag är helt uppspelt av pokern på kanal 5. Nu tänker man efter och det kanske inte är någon bugg på nätet trots allt. AA mot A8 suited. Floppen visar 7-8-8. Den finns ju inte. Den äldre Paul Matteo höll på att åka ut, men dubblade upp två gånger om på river och nu sitter han i heads up. Så fort det kan svänga med lite tur.


Manchester United ser oerhört stabila ut för tillfället. Ryan Giggs fick göra sitt första mål för säsongen och snyggt var det också.

Alla så kallade topplag bakom Barcelona och Real har det tungt. I och för sig vann Atletico övertygande idag borta mot Recreativo Huelva, men de kan inte mäta sig med de två stora som bara rinner ifrån.

Roma fortsätter att imponera och gjorde tre drömmål idag. Baptista började på bänken, men är i mycket god form. Likaså den lite underskattade Vucinic som volleymålade efter elegant förarbete av De Rossi. Håller Roma som favorit mot Arsenal för tillfället.

Svenskarna går bra i holländska ligan, vilket är riktigt roligt. Många som klankar ner på den holländska ligan och säger att den är dålig och så vidare. Visst, jag håller med, den håller inte alls samma klass som tidigare, men den är fortfarande några klasser bättre än den svenska. Kan spelare från Allsvenskan komma med i landslaget, så förstår jag inte varför svenska spelare skulle ha svårare att komma med när de spelar i Holland?

Jag vill se Viktor Elm från start mot Österrike.

Jag vill inte se Markus Rosenberg från start mot Österrike.


Ska försöka sova några timmar nu innan det är dags för en dag fullt med plugg.


Kommentarer
Postat av: Mr Sport

Hej. Lirar du någon Poker själv eller? Och vilken sajt isåfall?





2009-02-09 @ 11:18:28
URL: http://sportanalys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0