De 23 bästa spelarna.

Efter att ha pluggat i en timme behövs det en paus med lite tankar kring sport. Då kom jag att tänka på bara sätta ihop de bästa spelarna i en trupp på 23 man. Senare under dagen kommer en till trupp, fast då tar jag hänsyn till lagets bästa. Nu är det bara de bästa spelarna som gäller i en och samma trupp

Min trupp skulle då se ut på det här viset:

Målvakter
Iker Casillas
Gianluigi Buffon
Julio Cesar

Försvarare
Daniel Alves
Sergio Ramos
Carles Puyol (Kapten)
Nemanja Vidic
Rio Ferdinand
Patrice Evra
Eric Abidal

Mittfältare
Leo Messi
Cristiano Ronaldo
Cesc Fabregas
Steven Gerrard
Xavi
Andres Iniesta
Kaka
Franck Ribery
Arjen Robben

Anfallare
Zlatan Ibrahimovic
Samuel Etoó
Fernando Torres
David Villa


Nu blir det gymmet för min del. Är tillbaka till Sverige - Finland.

Kommentarer
Postat av: Mr Sport

Ser du på Totenham-Arsenal?



Adebayour skadad och Eboue utvisad efter 35 min. Helt galen tillställning. Arsjavin på bänken.



Hoppas han kommer in i andra halvlek!

2009-02-08 @ 15:20:57
URL: http://sportanalys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0