Beckham & Sundin visar form!

Ställde klockan på 10, men gick inte upp förän vid 11. Har nyligen ätit frukost och känner mig riktigt seg, men det är ju trots allt söndag.

Mats Sundin verkar ha kommit i gång nu för sitt nya lag Vancouver. Riktigt kul måste jag säga. I natt gjorde han 1 mål och 2 assist. Som Wikegård har sagt tidigare, Sundin tar stor plats eftersom det är en ledartyp och det är bara att hålla med. Man får tänka på att han inte spelat hockey på ett bra tag, så desto längre säsongen går ju bättre blir han. Var så säkra.


En som det har gått ännu bättre för den senaste tiden är David Beckham. Många som klankat ner på han och sagt att han är slut som fotbollsspelare, en av de är inte minst jag. Flyttar man till Los Angeles för att spela fotboll, så tycker jag det tyder på att fotbollskarriären är slut. Mer förberedelser på vad man kan göra efter karriären. Det har blivit en rejäl nytändning i Milan för Beckham. Hela Milan har fått en nytändning med han i laget. Alexandre Pato är i strålande form tillsammans med alla andra "avdankade" spelare. Gubbarna visar att de kan än. Fast gårdagens poängtapp mot Reggina var ingen höjdare.

Beckham blev under matchen igår uttagen till träningslandskampen mot Spanien på onsdag, ytterligare ett bevis på att Beckhams formkurva pekar rakt uppåt. Capello och Beckham har väl aldrig haft varandra som bästa kompisar precis.

Fortsätter vi med den, senast uttagna, engelska landslagstruppen är det förvånande för många, men riktigt roligt tycker jag, att det är hela sex spelare från succélaget Aston Villa som ingår i truppen. Luke Young, Gareth Barry, James Milner, Ashley Young, Gabriel Agbonlahor och Emile Heskey är dessa. Luke Young är väl den största överraskningen. Annars ser truppen väldigt intressant ut. Jag hoppas Agbonlahor och Heskey får chansen tillsammans på topp. Centralt borde vi hitta Lampard och Barry för att ha Beckham och Young på varsin kant. Till höger i backlinjen vill jag gärna se Glenn Johnson som är bättre än någonsin. Utvecklades saktare än vad man trodde i Chelsea och har trivts i bättre en lugnare miljö.


Nej, nu måste jag faktiskt plugga ett slag och lämna sporten bakom mig för en stund. Måste hinna ta mig till gymmet en stund idag också. Får se vilken match jag sviker idag för lite nödvändig träning.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 05:44:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0